Rozwijaj swój biznes dzięki kursom językowym od LANGUAGED
Zaufali nam
Czy języki obce to kluczowe narzędzia pracy Twojego zespołu?
Jeśli odpowiedź brzmi TAK, to dobrze trafiłeś. W Languaged uczymy 4 najpopularniejszych języków obcych używanych przez biznes w Polsce i za granicą: angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i włoskiego. Uczymy również języka polskiego jako obcego, wspierając ekspatów w integracji z lokalnymi zespołami.
Oferujemy kursy językowe zarówno online, jak i w lokalizacji Twojej firmy.
Indywidualna oferta dopasowana do potrzeb Twojej firmy
Opowiedz nam o pracownikach Twojej firmy:
- w jakim środowisku działają,
- w których sytuacjach zawodowych używają języków obcych,
- z jakimi wyzwaniami językowymi się mierzą.
Niezależnie od tego, w której branży działa Twoja firma lub jakiej jest wielkości, uszyjemy kursy językowe na miarę Waszych potrzeb.
Korzyści ze współpracy z Languaged
Dla Twojej
firmy
Dla Twoich
pracowników
Kursy dopasowane do poziomu językowego Twoich pracowników
Nasz zespół metodyczny przeprowadzi z Twoimi pracownikami szczegółowe rozmowy poziomujące i testy online, by na tej podstawie podzielić ich na grupy. To zagwarantuje skuteczność nauki i szybkie postępy.
Specjalistyczny język obcy
Żadna branża nam niestraszna! Uczymy języków obcych pracowników firm m.in. z sektorów:
- IT,
- media i PR,
- bankowość i finanse,
- spedycja i transport,
- marketing.
Skuteczny sposób nauki języka
Na bieżąco zbieramy feedback od naszych kursantów, partnerów biznesowych oraz lektorów, aby upewnić się, że kursy spełniają nasze standardy. Wykorzystujemy do tego nowoczesne narzędzia i dbamy o regularną oraz otwartą komunikację ze wszystkimi stronami.
Zespół
Co łączy ponad 40-osobowy zespół Languaged? Pasja do języków oraz nauczania. Wszyscy mamy też wieloletnie doświadczenie oraz niezbędne kwalifikacje – ukończone studia językowe, a także certyfikaty metodyczne dla nauczycieli: CELTA, TEFL czy TESOL.
Skąd pochodzimy? Nie tylko z Polski, ale także z Wielkiej Brytanii, Australii, Irlandii, Niemiec, USA, Jamajki, Ukrainy oraz Litwy. Większość z nas mieszka w Polsce, a pozostali m.in. na Węgrzech, w Finlandii i w Argentynie.
Jak wygląda proces nawiązywania współpracy?
Najczęściej zadawane pytania
-
Gdzie odbywają się zajęcia?
Jeżeli online, to na platformach Google Meet, Microsoft Teams, Zoom lub Skype.
Jeżeli stacjonarnie, to w Waszej siedzibie, o ile znajduje się ona w Warszawie lub okolicach. Wyjątkiem są kursy indywidualne, które mogą się też odbywać w siedzibie Languaged. -
Czy możemy odwołać zajęcia? Jak często możemy to robić?
Tak, istnieje możliwość odwołania zajęć. Jeżeli zrobicie to:
- przynajmniej 24 godziny przed lekcją – nie ponosicie kosztów zajęć i macie 30 dni, żeby je odrobić,
- mniej niż 24 godziny przed lekcją – traktujemy zajęcia jako zrealizowane i 100% płatne.
Z reguły działamy też w ferie zimowe i wakacje. W wyjątkowych przypadkach możemy ustalić terminy odrabiania zajęć, w razie potrzeby z lektorem zastępczym.
-
Jak możemy odwołać zajęcia?
- Jeżeli pracownik uczy się indywidualnie, powinien odwołać zajęcia bezpośrednio u swojego lektora i potwierdzenie wysłać na adres biuro@languaged.pl.
- W przypadku zajęć grupowych zajęcia powinny być odwołane mailowo na adres biuro@languaged.pl. W polu „DW” wpiszcie wtedy adres lektora, a w „UDW” – adresy wszystkich kursantów z grupy.
-
Czy możemy mieć zajęcia online i stacjonarnie na zmianę?
Nie, ponieważ kursy odbywają się całkowicie online lub całkowicie stacjonarnie – wedle ustaleń przed ich rozpoczęciem.
Wyjątek: Jeśli pracownik korzysta ze stacjonarnych zajęć indywidualnych, to w przypadku zdarzenia losowego (np. choroby), które czasowo uniemożliwia im spotkania osobiste, mogą uzgodnić, że spotykają się online – tak długo, jak będzie to potrzebne. -
Co zawiera cena kursu?
Oprócz zajęć z lektorem, w cenie kursu Twoi pracownicy otrzymają także:
- określenie ich poziomu językowego – na podstawie rozmowy metodykiem i testu online,
- dostęp do Strefy Słuchacza (zawierającej dodatkowe materiały do pobrania), a także kont w systemach „Fiszkoteka” oraz „Langlion”,
- opiekę zespołu metodycznego, który doradzi im w zakresie skutecznych metod nauki, pozyska od nich feedback na temat zajęć i zadba o bezproblemowy przebieg kursu.
Twojej firmie gwarantujemy z kolei testowanie i raportowanie postępów pracowników – w ustalonej formie.
-
Czy możemy się uczyć na każdym poziomie?
Oczywiście! Uczymy od poziomu A1 do C2 wg skali rady Europy (CEFR)
-
Ile osób jest w grupie?
Od 2 do 5.
-
W jakim przypadku warto skorzystać z kursów w Languaged?
Pracownicy firm, które z nami współpracują, najczęściej chcą:
- zgłębiać lub doskonalić język branżowy,
- angażować się w międzynarodowe projekty,
- przygotować się do wewnętrznej rekrutacji i polepszyć swoje perspektywy zawodowe,
- odświeżyć swoją znajomość danego języka w biznesie lub na użytek prywatny,
- podróżować i odkrywać świat,
- poznawać i lepiej zrozumieć inne kultury,
- móc rozwijać swoje pasje i o nich rozmawiać.
-
Jakie umiejętności opanujemy podczas kursów?
Umiejętności najczęściej rozwijane na naszych kursach językowych to:
- aktywny udział w spotkaniach online i na żywo,
- prowadzenie spotkań w języku obcym,
- wyrażanie opinii i argumentowanie,
- rozwiązywanie problemów (case studies),
- prowadzenie negocjacji,
- small talk,
- przygotowanie i wygłoszenie prezentacji,
- przygotowanie i wygłoszenie prelekcji na wydarzeniu branżowym,
- ustne i pisemne raportowanie postępów w projektach,
- omawianie specjalistycznych zagadnień branżowych,
- pisanie e-maili.
-
Mam inne pytania. Jak mogę się z Wami skontaktować?
Napisz na adres biuro@languaged.pl lub zadzwoń pod nr 790 300 401 / 790 400 201.